Готель "Жайвір"

Правила проживання

Шановні гості!

Ми раді вітати Вас в нашому готелі!

Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами проживання в готелі «Жайвір» ДП «Антонов».

I . Загальні положення

  1. Ці Правила розроблені на основі чинного Законодавства України,указів Державного комітету України про житлово-комунальному господарстві,Державного комітету України про туризм, Кабінету Міністрів України, і з урахуванням вимог ради Міжнародної готельної асоціації.
  2. Готель «Жайвір» гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.
  3. Куріння в готелі «Жайвір», за винятком спеціально відведених місць, заборонено.
  4. Адміністрація готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, куріння в недозволених місцях і недотримання законних вимог адміністрації.
  5. Відгуки та пропозиції по роботі готелю можна залишити у адміністратора готелю.

II . ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ

  1. Готель працює для Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень. Розрахунковий час-12:00, час виїзду з готелю-12:00, час заселення в готель-14:00.
  2. Сніданок подається в кафе готелю з 8:00 до 10:00 ранку.
  3. Будь ласка, залишайте цінні речі і документи в сейфі на рецепції. За речі, залишені без нагляду в номері, відповідальність несе гість.
  4. Додаткові безкоштовні послуги готелю: виклик швидкої допомоги, виклик таксі, пробудження по телефону, видача швейних приладдя, користування Wi-Fi, феном та праскою.
  5. Просимо Вас дбайливо ставитися до майна готелю, дотримуватися правил пожежної безпеки готелю. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в кімнаті гігієни, вимикайте світло і інші електроприлади. У разі пошкодження майна готелю гість в повному обсязі компенсує його відповідно до внутрішніх документів готелю.
  6. Гості готелю враховують і не заперечують проти використання на території готелю системи відеоспостереження, за винятком туалетних кімнат і особистих апартаментів гостя.

З метою забезпечення порядку і безпеки в готелі забороняється:

  1. Курити в номерах, холах і приміщеннях готелю за винятком спеціально відведених місць.
  2. Користуватися в номері електричними приладами за винятком дозволених до використання.
  3. Передавати стороннім особам ключі від номера.
  4. Зберігати в номері легкозаймисті матеріали.
  5. Приносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, які небезпечні для життя і здоров’я оточуючих.
  6. Переставляти і виносити меблі з номера.
  7. Порушувати загальноприйняті норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів.
  8. Виявляти агресивні дії, які загрожують безпеці здоров’я або майну інших осіб.
  9. Заподіювати збиток майну готелю.
  10. Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати і реєстрації їх перебування в готелі.
  11. Розміщувати в номерах домашніх тварин.

III. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ, ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ І ОПЛАТИ ПОСЛУГ ГОТЕЛЮ

  1. Плата за проживання і послуги, що надаються готелем, здійснюється готівкою, за безготівковим розрахунком або кредитними картами, згідно з чинним в готелі прейскурантом. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в гривнях. Діти до 5 років без надання додаткового спального місця проживають в готелі безкоштовно.
  2. Для гарантованого бронювання номера в готелі, проводиться передоплата в розмірівартості однієї доби проживання з наступною доплатою при заселенні суми, що залишилася за весь період проживання.
    2.1. Оплата за першу добу проживання повинна бути здійснена протягом одного робочого дня наступного за днем бронювання, але не пізніше:
    – доби, за умови бронювання проживання в готелі в будні дні;
    – трьох діб, за умови бронювання проживання в готелі в святкові дні.
    2.2.Отель залишає за собою право відмовити в наданні послуг гостям, в разі не виконання умов зазначених в п.2.1.2.3. Гість може анулювати бронювання в готелі без штрафних санкцій за:
    – добу, за умови бронювання проживання в готелі в будні дні;
    – три доби, за умови бронювання проживання в готелі в святкові дні.
    2.3.Штрафні санкції:
    – при скасуванні бронювання проживання в будні дні менше ніж за добу стягується штраф у розмірі вартості першої доби проживання;
    – при скасуванні бронювання проживання в вихідні та святкові дні менше ніж за 3 доби стягується штраф у розмірі вартості першої доби проживання.
  1. При запізненні гостя більш ніж на добу, гарантоване бронювання анулюється без повідомлення. Передоплата за першу добу проживання поверненню не підлягає. При проживанні в готелі менше 12 годин (після розрахункової години), плата стягується в розмірі половини доби, а при проживанні понад 12 годин – за ціною повних діб.
  2. При розміщенні за бажанням гостя в одномісний номер другої людини без надання окремого спального місця, стягується плата за додаткове місце згідно Прейскуранта цін.
  3. Повернення коштів за проживання здійснюється за повну добу або півдоби, починаючи з розрахункової години, за умови, якщо гість прожив в готелі не менше доби.
  4. Повернення коштів здійснюється тільки при наявності квитанції про оплату послуг готелю протягом однієї години з моменту поселення, за умови, якщо гість не користувався номером.
  5. Ранній заїзд (до 14:00) або пізній виїзд (після 12:00) надається гостям тільки при наявності в готелі вільних місць і відсутності заявок на аналогічні дати, і оплачується відповідно до Прейскурантом готелю (50% вартості номера за добу ).
  6. При заїзді гість надає документ, що засвідчує його особу (паспорт, посвідчення водія, іноземний паспорт), заповнює реєстраційну картку та вносить оплату за проживання в готелі. Готель залишає за собою право відмовити в наданні послуг гостям, Які не пред’явили посвідчення особи або відмовилися оплатити своє проживання.
  7. Продовжити проживання можна при наявності вільних місць в готелі мінімум на половину доби вартості номера відповідно до тарифів готелю.
  8. Гості, що залишаються у Вашому номері після 23:00, повинні попередньо зареєструватися в службі прийому і розміщення гостей і оплатити проживання відповідно до тарифів готелю.
  9. При замовленні додаткових послуг гість вносить повну передоплату за все необхідні послуги.
  10. Якщо Ви йдете з готелю, залишайте ключ від номера в адміністратора. У разі втрати ключа адміністратор служби прийому та розміщення гостей видасть Вам новий ключ за вартістю, згідно чинного Прейскуранта.
  11. У день від’їзду ключ від номера здається адміністраторові. Після перевірки номера покоївкою проводиться оплата додаткових послуг готелю, в тому числі міжміські і міжнародні переговори.Якщо Ви заздалегідь повідомте про час Вашого від’їзду адміністратора готелю, ми постараємося скоротити час оформлення Вашого від’їзду. У разі порушення правил проживання, встановлених в готелі, адміністрація має право відмовити гостю в подальшому

    Бажаємо Вам приємного відпочинку!

    Адміністрація готелю.